iRobot – най-доверената марка на пазара!

 
    марка
 

Институтът по изследвания Euromonitor International направи анализ на пазара на роботизираните прахосмукачки. Резултатите сочат iRobot® като най-популярния бранд в този сегмент.










Euromonitor International


Euromonitor International е изследователска институция с глобален обхват. Предлага стратегически изследвания в областта на икономиката, бизнес пазарите и потребителските нагласи в световен план. С повече от 40 години опит в развиването на стартиращи пазари изследователският метод на Euromonitor International е уникална комбинация от специализирани знания и успешно реализирани рисърч проекти в много държави.

Международното покритие, отличното разбиране на потребителите, B2B политиката и обхватът на предлаганите услугите правят Euromonitor International много полезен ресурс както за международните корпорации, така и за малкия и средния бизнес. Комплексните данни на Euromonitor International се използват от компании в 106 страни в целия свят.

iRobot – номер едно при роботизираните прахосмукачки в световен план!


Корпорацията iRobot е глобален пионер и лидер в потребителската роботика. През 2002г. американската компания представя първата прахосмукачка-робот – Roomba. За 15 години броят на продуктите с марка iRobot нараства значително, като те се превръщат в еталон за качество.




Според последното проучване на Euromonitor International iRobot е глобален лидер в продажбите на прахосмукачки-роботи. Получената награда “Номер 1 бранд при продажбите на роботизирани прахосмукачки“ е в резултат на обората, който продадените iRobot генерират. Заслуженият приз е доказателство за високото доверие сред потребителите в световен мащаб. От основаването на компанията до този момент продадените роботизирани прахосмукачки из целия свят наброяват 20 милиона.




 

 
 
 


Roomba i3+ (3558)

Roomba i3+ (3558)Систематично почистване и самопочистваща база Clean base. Презарежда и възобновява почистване.

Всички продукти

 
 
Продуктът беше вкаран в кошницата
Bиж кошницата